Jak nastavit Bing Ads a využít jeho chytré funkce
My Client Center neboli také používaná zkratka MCC slouží ke správě několika podúčtů v rámci jednoho hlavního účtu. Tento model znáte z Google Adwords. Bing Ads má také své MMC, říká se mu "agenturní účet".
Než získáte agenturní účet u Bing Ads, nejdřív se musíte zaregistrovat jako normalní uživatel. Na konkrétní emailovou adresu si vytvoříte účet u Bingu. V Adwords si nastavujete konkrétní MMC účet, tady musíte začít běžným účtem.
Poté když je účet hotový, přejdete do kolonky Účty a fakturace > Účty > Stát se agenturou.
Ve chvíli, kdy se stáváte agenturou, Bing vás začne zahlcovat pár dní notifikacema o doplnění údajů, kreditní karty atp.
Získání přistupu k podúčtům v Bing Ads je nasledovné:
1) Klient vám sdělí ID jeho účtu
2) Zažádáte o přístup pomocí klientova ID (vyplníte také, kdo bude platit dané reklamy)
3) Klientovi příjde notifikace s žádostí o přidání nového uživatele. Klient potvrdí žádost.
4) Po potrvzení uvídíte ve svém agenturním účtu Bing Ads klientův účet.
Zde je pár rad, na které je třeba myslet.
- Jestliže klient se rozhodne dát vám svůj klientský účet, nesmí ho mít jiná agentura. Znamená to, že klientský účet může být propojen jen s jedním agenturním účtem.
- Nelze propojovat MCC s jiným MCC účtem. Řešení je takové, že musíte dát agentuře své příhlašovací jméno a heslo pod kterým se přihlásí do souhrného účtu.
Funkce, které oceníte:
Kompatabilita s Adwords - import kampaní z google adwords
V hlavní nabídce ve vašem Bing Ads účtu zvolíte import campaigns > import from google adwords, poté se příhlasíte pod svým google účtem. Objeví se vám seznam kampaní, které máte v Google Adwords, vyberete konrétní kampaně, které chcete přenést a je hotovo! ( je třeba si zkontrolovat měnu pro eventualní záměnu dolarů s českou korunou)
RLSA kampaně
Pokud máte uživatele, kteří již navštívili váš web, je možné spustit RLSA kampaně, které pravděpodobně znáte z Adwords. Je třeba mít remarketingovou značku, která je ve vašem webu vložena. Poté můžete znovu cílit na uživatele, kteří vyhledávají dotazy spojené s vaší kampaní.
Jak na to?
Na hlavní stránce v Bing Ads přejdete do campaigns, kliknete na Audiences > Create Association > Select an ad group > Ad targeting
Nakonec kliknete na Create remarketing list, kde si vytvoříte svoje publikum, které chcete znovu oslovit.
Bing Ads má zpravidla nižší cenu za proklik než Google Adwords. Jeho funkce se stále vyvíjí a některé stojí za srovnání s funkcemi v Adwords. Náklady jsou přesto v celku zanedbatelné. U některých projektů určitě doporučuju založit bing Ads a vyzkoušet. Nestojí to moc peněž ani času :)