Červnové novinky na LinkedInu

Marketing — 13. Červen 2019
Ve středu 12. Června LinkedIn udělal veliký update svých služeb, kde se snaží budovat síť více do směru klasických mainstreamových sítí společnosti Facebook a vymanit se z nálepky “pouhé korporátní sítě” v síť více pro běžné uživatele.

Ve středu 12. Června LinkedIn udělal veliký update svých služeb, kde se snaží budovat síť více do směru klasických mainstreamových sítí společnosti Facebook a zbavit se částečně nálepky “pouhé korporátní sítě” v platformu vhodnou více i pro běžné uživatele.

Poznámka: Část níže zmíněných vychytávek byla ve zkušebním provozu části uživatelům přístupná od dubna, ale nyní konečně dochází k jejich oficiálnímu a globálnímu spuštění.

Označování na fotkách
I když se jedná o naprosto základní funkci na ostatních sítích, do dnešního dne byla uživatelům LinkedInu zapovězená - prosté označování uživatelů na fotkách.


Nově tak můžete na nahraných fotkách označovat své spolupracovníky, influencery, atd. A fotky podobně jako na Facebooku a Instagramu už můžete ozdobit pomocí samolepek.

Reakce na příspěvky

Facebook lajkování příspěvků z prostého palce na více možností rozšířil už na jaře 2016. Letos si i v LinkedInu uvědomili, že mnohdy chtějí uživatelé vyjádřit více emocí než “prostý lajk” a přidali také možnosti více reakcí.

Marketing
Team Marketingu

My z marketingu. Tvoříme obsah, přípravujeme kampaně, stavíme komunikaci. 

Chcete vědět více?
Ozvěte se nám na info@newlogic.cz

Přihlašte se
k našemu newsletteru.

Děkujeme, nyní jste přihlášení k newsletteru!
Jejda, něco se nezdařilo, možná už je váš email přihlášený
Obchodní oddělení+420 776 872 777
Kontaktní e-mailinfo@newlogic.cz