Archiv

Červnové novinky na LinkedInu

Ve středu 12. Června LinkedIn udělal veliký update svých služeb, kde se snaží budovat síť více do směru klasických mainstreamových sítí společnosti Facebook a vymanit se z nálepky “pouhé korporátní sítě” v síť více pro běžné uživatele.

Marketing Marketing
Červnové novinky na LinkedInu

Ve středu 12. Června LinkedIn udělal veliký update svých služeb, kde se snaží budovat síť více do směru klasických mainstreamových sítí společnosti Facebook a zbavit se částečně nálepky “pouhé korporátní sítě” v platformu vhodnou více i pro běžné uživatele.

Poznámka: Část níže zmíněných vychytávek byla ve zkušebním provozu části uživatelům přístupná od dubna, ale nyní konečně dochází k jejich oficiálnímu a globálnímu spuštění.

Označování na fotkách
I když se jedná o naprosto základní funkci na ostatních sítích, do dnešního dne byla uživatelům LinkedInu zapovězená - prosté označování uživatelů na fotkách.


Nově tak můžete na nahraných fotkách označovat své spolupracovníky, influencery, atd. A fotky podobně jako na Facebooku a Instagramu už můžete ozdobit pomocí samolepek.

Reakce na příspěvky

Facebook lajkování příspěvků z prostého palce na více možností rozšířil už na jaře 2016. Letos si i v LinkedInu uvědomili, že mnohdy chtějí uživatelé vyjádřit více emocí než “prostý lajk” a přidali také možnosti více reakcí.

Další články

Nastavení soukromí a cookies 🍪

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies.

 

Následující volbou souhlasíte s našimi zásady ochrany osobních údajů a cookies. Svá nastavení můžete kdykoli změnit.

Přizpůsobit