Červnové novinky na LinkedInu
Ve středu 12. Června LinkedIn udělal veliký update svých služeb, kde se snaží budovat síť více do směru klasických mainstreamových sítí společnosti Facebook a vymanit se z nálepky “pouhé korporátní sítě” v síť více pro běžné uživatele.
Ve středu 12. Června LinkedIn udělal veliký update svých služeb, kde se snaží budovat síť více do směru klasických mainstreamových sítí společnosti Facebook a zbavit se částečně nálepky “pouhé korporátní sítě” v platformu vhodnou více i pro běžné uživatele.
Poznámka: Část níže zmíněných vychytávek byla ve zkušebním provozu části uživatelům přístupná od dubna, ale nyní konečně dochází k jejich oficiálnímu a globálnímu spuštění.
Označování na fotkách
I když se jedná o naprosto základní funkci na ostatních sítích, do dnešního dne byla uživatelům LinkedInu zapovězená - prosté označování uživatelů na fotkách.

Nově tak můžete na nahraných fotkách označovat své spolupracovníky, influencery, atd. A fotky podobně jako na Facebooku a Instagramu už můžete ozdobit pomocí samolepek.
Reakce na příspěvky
Facebook lajkování příspěvků z prostého palce na více možností rozšířil už na jaře 2016. Letos si i v LinkedInu uvědomili, že mnohdy chtějí uživatelé vyjádřit více emocí než “prostý lajk” a přidali také možnosti více reakcí.
Buďte o krok napřed v digitálním světě
Získejte pravidelné tipy, trendy a inspiraci pro vaše projekty přímo do e-mailu. Nechte si ujít žádné novinky z oblasti webdesignu, marketingu a technologií!