Červnové novinky na LinkedInu

online marketing
Marketing

Ve středu 12. Června LinkedIn udělal veliký update svých služeb, kde se snaží budovat síť více do směru klasických mainstreamových sítí společnosti Facebook a zbavit se částečně nálepky “pouhé korporátní sítě” v platformu vhodnou více i pro běžné uživatele.

Poznámka: Část níže zmíněných vychytávek byla ve zkušebním provozu části uživatelům přístupná od dubna, ale nyní konečně dochází k jejich oficiálnímu a globálnímu spuštění.

Označování na fotkách
I když se jedná o naprosto základní funkci na ostatních sítích, do dnešního dne byla uživatelům LinkedInu zapovězená - prosté označování uživatelů na fotkách.


Nově tak můžete na nahraných fotkách označovat své spolupracovníky, influencery, atd. A fotky podobně jako na Facebooku a Instagramu už můžete ozdobit pomocí samolepek.

Reakce na příspěvky

Facebook lajkování příspěvků z prostého palce na více možností rozšířil už na jaře 2016. Letos si i v LinkedInu uvědomili, že mnohdy chtějí uživatelé vyjádřit více emocí než “prostý lajk” a přidali také možnosti více reakcí.


Nově můžete třeba zatleskat kolegovi k povýšení, dát srdíčko na vaši společnou fotku s šéfem či “zazářit” na zajímavý článek.

Video zprávy a vlastní verze stories

Kromě výše zmíněných věcí se LinkedIn rozhodl jít s dobou a implementovat funkce, které v mladší generaci patří na sociální síti k nejoblíbenějším. Video hovory a stories.


S touto novinkou LinkedIn jasně sleduje záměr zaujmout mladší publikum. A jako na všech sociálních sítích, i na LinkedInu platí, že uživatelé více reagují na video obsah, než na prostý text či obrázky.

Prezentace

Přes výše zmíněné novinky zaměřené na “polidštění sítě” a její využívání k více osobním účelům, firma samozřejmě myslí na fakt, že je primárně využívána profesně a proto kromě nálepek a tagování myslí i na praktičtější korporátní vychytávky.


Proto jde nově na LinkedIn nahrávat PDF dokumenty a Power Point prezentace, které jdou přímo v rozhraní sociální sítě listovat.

Tlačítka v mobilní verzi
LinkedIn si uvědomuje stále vzrůstající význam užívání mobilních zařízení pro prohlížení sociálních sítí - proto nově ukotvil tlačítka pro zprávy v pravém horním rohu a proklik na hlavní stránku na spodek obrazovky, aby je mobilní uživatel nemusel nikde hledat.


LinkedIn se tak svým mobilním rozhraní jasně kopíruje Instagram.

Přehled skupin a hashtagů

Nově si uživatelů mohou zobrazit všechny “své” skupiny a hashtagy prostým kliknutím na záložku “já” v pravém horním rohu v mobilní verzi či v levém sloupci feedu na počítači.

A to je všechno z novinek na LinkedInu. Uvidíme kam se bude síť vyvíjet dál a zda to bude více směrem k uvolněnějšímu obsahu. 

A pokud si se správou sítě sami nevíte rady, vždy se můžete obrátit na profíky



Marketing - Team Marketingu

My z marketingu. Tvoříme obsah, přípravujeme kampaně, stavíme komunikaci. 

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie.