2020: "The worst year ever." aneb byl to opravdu ten nejhorší rok?

Kristýna Skokánková — 9. Březen 2021
Rok 2020 zůstane v paměti zcela určitě nám všem. A nejspíš ne zrovna v pozitivním slova smyslu, ale byl to opravdu ten nejhorší rok vůbec? Ke konci každého roku bilancujeme a děláme si interní souhrn toho, čeho jsme za uplynulý rok dosáhli a kam jsme se vlastně posunuli, zdali vůbec. Právě rok 2020 pro nás jako pro agenturu byl přelomový. Proč právě tento rok? Na to se můžete podívat v dnešním rychlém souhrnu, kde jsme vypíchli ty nejzásadnější body našeho působení v minulém roce.

Kdo má u nás pod palcem zázračné tlačítko, které po zmáčknutí vypustí na světlo světa finální verzi každého projektu? Je to právě Michal Sobčák, kterému se za minulý rok podařilo spustit celých 41 dokončených projektů.

Další zásadní bod pro agenturu byl rebranding, který zahrnoval úpravu názvu, změnu loga a také spuštění zcela nového webu. Agentura Newlogic se také rozdělila do třech různých divizí, které však stále pracují jako jeden tým.

Hned z počátku roku nás čekalo velké balení a následné přemisťování. Už před nějakým časem jsme vyrostli z "garážového" brandu do seriózní agentury. A tak bylo potřeba tomu přizpůsobit i prostor, ve kterém sídlíme. Přestěhovali jsme se tedy do centra nedaleko pražské zastávky Anděl, tak abychom našim klientům mohli být co nejblíže.

Zdá se tedy, že když se na rok 2020 podíváme z perspektivy pracovních úspěchů, tak se nám vedlo přece jenom dobře. A to hlavně díky všem našim klientům, kteří nám i nadále v této nelehké době zůstávají věrní. Do roku 2021 si přejeme, aby se zase vše vrátilo do normálních kolejí a my mohli konečně vyjít naplno vstříc novým výzvám.

Kristýna Skokánková
Social Media Specialist