Nová doba. Jsme Newlogic!

Martin Blaha — 9. Červenec 2020
Dlouho připravovaná změna je tady. Upravili jsme název z New Logic na Newlogic. Agentura se rozdělila na 3 divize a kompletně "překopala" celý vizuální styl. Výsledkem celé transformace je vznik třech samostatných specializovaných týmů, které jsou rozděleny podle jejich specializací v digitálu a vystupují tak pod vlastními značkami.

Dlouho připravovaná změna je tady. Upravili jsme název z New Logic na Newlogic. Agentura se rozdělila na 3 divize a kompletně "překopala" celý vizuální styl. Výsledkem celé transformace je vznik třech samostatných specializovaných týmů, které jsou rozděleny podle jejich specializací v digitálu a vystupují tak pod vlastními značkami.

Digital - Strategická digitální agentura zaměřená na vývoj
Creative - Kreativní agentura zaměřená na design
Boost - Výkonnostní marketingová agentura


Celá příprava na změnu začala již na podzim minulého roku, kdy se řešily hlavně interní procesy, business model pro jednotlivé divize, celá komunikace, firemní struktura a personální obsazení klíčových pozic. Prvotní impuls na změnu vznikl uvnitř naší agentury. Hlavní důvody ke změně byly: výraznější specializace jednotlivých týmů, orientace na zajímavější klienty se specifickými požadavkami a především vymezení činnosti jednotlivých týmů vůči novým a stávajícím klientům.

Výsledkem jsou na první pohled tři nezávislé agentury pod jednotnou značkou Newlogic s novou vizuální identitou a portfoliem služeb napříč digitálem od tvorby strategií až po vývoj automatizovaných eshopů na míru. Jednotlivé týmy jsou na sobě funkčně nezávislé a každá divize má vlastní klientské portfolio a uzpůsobený byznysový model. Nejvyšší management, kanceláře, obchodní tým, interní nástroje a komunikační kanály, jako například sociální sítě, jsou společné pro všechny pod jednotnou značkou Newlogic.

Při rozsáhlejších projektech týmy navzájem spolupracují a sdílí mezi sebou své pohledy a znalosti z různých odvětví digitálu a dokáží do projektu vnést i část svého řemesla. Klient tak dostane komplexnější řešení bez toho, aniž by výrazně trpěla kvalita výstupu.

Reference Newlogic Digital

Reference Newlogic Creative

Reference Newlogic Boost

 

Martin Blaha
Šéfuje marketingu

Mladý, krásný, úspěšný. Martin je srdcem datař a věří hlavně na výkon. Věnuje se převážně tvorbě strategií a hledání nových digitálních cestiček. A vede celý marketing v New Logic.