Co je digitální agentura a jak vybrat tu správnou?

digitální agentura
Radek Šilberský

 Člověk má ve světe onlinu velké možnosti, komu svěřit svůj projekt nebo marketingové aktivity. Firem, online agentur či freelancerů je stále více, a kdo se v této oblasti nepohybuje, má dost velký problém se na trhu zorientovat. Pro mnoho firem je samozřejmě zásadní cena, nicméně spousta z nich již ví, že vybrat dodavatele online projektů jen na základě ceny je velmi krátkozraké. Mnohem důležitější aspekty výběru se začíná ukazovat stále výrazněji, s nástupem stále větší náročnosti především Google. 

 
Důraz na kvalitu webů klienti často podceňují

Kvalita jde samozřejmě ruku v ruce s cenou a základní kritérium se pak stává poměr cena/výkon. Nicméně laik není schopen kvalitu rozklíčovat a některé produkty nebo služby se mohou jevit jako příliš drahé. Na druhou stranu pokud chce firma výsledek, je nutnost spolupracovat s dodavatelem, který výsledky má.

 

Pečlivě prozkoumejte nabídku služeb vybrané agentury

V dnešní uspěchané době je ideální najít partnera, který je schopen firmě nabídnout komplexní služby. Řešit dílčí části online projektů s více dodavateli je časový a komunikační zabiják nejen pro firmu a dodavatele, ale i mezi jednotlivými dodavateli. Ve výsledku se klientům nepodaří ani ušetřit a kvalita také snáz utrpí.

 

Komunikace a spolehlivost musí být základ

Naprosto základní vlastnosti úspěšné digitální agentury musí být 1) umět komunikovat, 2) dodržovat termíny, 3) naplňovat stanovené cíle. Bohudík pro nás v New Logic, že ne všichni kolegové z oboru tato základní pravidla pochopili. Klient musí o všem vědět, mít přehled a hotovou práci v domluveném termínu. Komplikace se samozřejmě objevují, bez nich by nás to ani nebavilo, ale je důležité být s klientem v kontaktu, zvlásť, pokud je v ohrožení termín.

 

Péče o zákazníka by neměl být jen líbivý nadpis na webu agentury

Není to jen o plnění úkolů, ale umět nabídnout i jiné, ideálně lepší řešení a v neposlední řadě i klienta správně nasměrovat v rozhodnutí, pokud to bude ve výsledku přínosem. My jsme přece online agentura, my víme co v online světe funguje a co ne. A není to ani o super kávě, kterou v kancelářích máme. Jsme zkrátka rádcem, průvodcem a spolehlivým partnerem všem našim klientům.
 

Pořadí není dle váhy konkrétního bodu, ve výsledku jde spíše o mix těchto vlastností online agentury. My, New Logic, si na těchto bodech zakládáme a snažíme je neustále posouvat dál. Je pro nás důležité se umět pod naše projekty či marketingové aktivity podepsat a být na ně pyšní. Především se ale snažíme být všem klientům maximálně nápomocni v jejich aktivitách, kdekoliv to jen jde.



Radek Šilberský - Šéf vývoje a provozu

Řízení, plánování, domlouvání, vzdělávání, vývoj, klienti.. To vše má Radek na svých bedrech a ještě pro vás stíhá psát!

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie.