Webexpo 2015

webexpo
Radek Šilberský

"Největší profíci z online světa se scházejí offline." – alespoň takový byl úvodní slogan konference Webexpo2015 u vstupu do pasáže Lucerny, kde se odehrávala převážná část konference. A New Logic tam logicky nemohlo chybět.

 

1600 lidí na 80 přednáškách

Za celý víkend se v 5 sálech vystřídalo přes 1600 lidí na 80 přednáškách. Přednášek jelo ve stejný čas více najednou a člověk si musel předem připravit svůj vlastní program podle toho, co pro něj bylo v danou chvíli zajímavější.

Já jsem se tentokrát zaměřil především na přednášky o project/product managementu, ale zároveň jsem i částečně nasával přednášky a informace o developmentu, grafice a marketingu. Přednášející, které jsem si vybral, byli většinou světoví experti, kteří přednášky vedli v angličtině. Nicméně i české přednášky, které jsem měl možnost vidět, kvalitou nezaostávaly, ba některé pro mě byly dokonce zajímavější a přínosnější.

 

Můj program přednášek

Sobota:

Find your inner product manager - Amit Paunikar (detail)
Defining Product Success: Using the HEART Metrics Framework - Cole Mercer (detail)
Výzkum, produktová strategie a jednorožci - Daniel Hejl (detail)
Už žádné špatné projekty - Josef Hajkr (detail)
Flexibility and rigidity in frontend architecture - Johnny Rodgers (detail)
The Future of Marketing - J. Christian Andersen (detail)

 

Neděle:

Dává gamifikace webu smysl? - Petr Pouchlý (detail)
Jak jsem se přestal bát (nasazovat na produkci), aneb monitoring z pohledu vývojáře - Marek Beneš (detail)
Jak zrychlit dodání SW na trh pomocí automatických testů - Pavel Verner, Boris Letocha (detail)
From eBay to Skype and Rockaway - Sean Gaddis (detail)
Dělení kořisti - Karel Smutný, Martin Palička, Martin Kačer, Martin Pohl (detail)
Demokratizace v grafickém designu - Lumír Kajnar (detail)
Budoucnost digitálních inovací - Filip Dřímalka (detail)

 

Z těchto přednášek bych doporučil ke shlédnutí všem "The future of marketing" od J. Christiana Andersena, který demonstroval, jakým směrem by se měl ubírat marketing dnes a zítra. Co považuje za zásadní, je péče o zákazníky.

Další velmi zajímavá přednáška byla Petra Pouchlého "Dává gamifikace smysl?", kde popisoval chytré propojení byznysu s hrou. Přednáška "Budoucnost digitálních inovací" Filipa Dřímalky zase v rychlosti předvedla, jakým způsobem se dá propojit svět korporátů se startupy a Filip zároveň předvedl některé projekty, které ho v poslední době zaujaly.

 

Přednášky jsou i online!

Je asi patrné, že pro mě byla konference velmi výživná, bohužel ale nešlo stihnout vše, a musím říct, že tam byla ještě další spousta zajímavých přednášek, které jsem chtěl vidět. Naštěstí byly veškeré přednášky natáčené a budu si je moci prohlédnout na webu webexpa. Některá videa jsou dostupná i v archivu vysílání České televize

 

Na konferenci jsem se dozvěděl opravdu spoustu informací, některé přednášky mi změnily pohled a názory na určitá témata. Své nadšení jsem okamžitě přenesl na kolegy a spoustu věcí už nasazujeme a procesujeme do výroby webových stránek, designu a online marketingu. Naši klienti se u nás mají určitě na co těšit :)

 



Radek Šilberský - Šéf vývoje a provozu

Řízení, plánování, domlouvání, vzdělávání, vývoj, klienti.. To vše má Radek na svých bedrech a ještě pro vás stíhá psát!

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie.