Vares oceňuje nekonzervativní přístup a komplexnost služeb

Veronika Reicheltová — 2. Září 2024
Řešení na míru, osobní přístup, komplexnost služeb či nekonzervativnost. To je několik důležitých pilířů, podle kterých hledala společnost Vares agenturu pro tvorbu nových webových stránek a e-shopu. Podle čeho si nakonec ke spolupráci zvolila Newlogic? Za Vares jsme vyzpovídali pana Karla Vodenku mladšího.

Vares je předním českým výrobcem zahradní techniky, farmářské techniky a gastrotechniky. Přes 30 let zkušeností z nich dělají špičkového hráče v těchto oborech. Tomu musí samozřejmě odpovídat také jejich komunikace. Rozhodli se proto zaměřit pozornost na on-line, investovat do e-shopu na míru a pořádně rozjet marketing.

Při hledání agentury, která by pomohla Vares od základů překopat a zmodernizovat on-line prezetaci, bylo podle Karla Vodenky mladšího dbáno na několik hlavních požadavků.

  1. Řešení na míru: „Potřebovali jsme řešení přesně pro naše potřeby. Řešení přes webové šablony nebo ostatní nabídky na trhu nám připomínaly sériovou výrobu. Nechtěli jsme, aby náš web zapadl mezi další weby, které využívají pět stejných opakujících se šablon. A hlavně jsme nechtěli být omezeni tímto typem řešení. Namísto čekání na developera, aby přidal nebo upravil určitou funkčnost (pokud by to bylo vůbec možné), si v redakčním systému Newlogic CMS můžeme cokoli změnit nebo nového dodělat přesně na míru podle toho, co potřebujeme.“
  2. Osobní přístup: „Od začátku bylo vidět, že Newlogic chtěl pochopit podstatu naší firmy, naše zásady a náš segment trhu.“
  3. Výborná komunikace: „Otevřenost komunikovat kdykoli, přímá komunikace s developery a manažerem projektu je velké plus. Zefektivnilo to práci na projektu a zabránilo se zbytečným prodlevám předávání informací mezi námi a Newlogicem.“
  4. Nekonzervativnost: „Tím mám na mysli to, že když jsme pro nás vybírali agenturu, často jsme naráželi na takové agentury, které si navykly na určitý styl nebo vzhled a i když třeba neúmyslně se v něm zasekly. Newlogic nemá problém zkoušet a vymýšlet nová řešení.“
  5. Kompletnost služeb: „Už jen tvorba webu, kde se šlo od designu přes kód až po administrativu. Navíc k tomu pak pokračování spolupráce v marketingu a dalších službách. Prostě pro nás bylo důležité mít vše pod jednou střechou.“

„Po zhruba týdnu až dvou od rozběhnutí nového webu se velmi zvedla aktivita zákazníků a zvýšil se nám počet objednávek. A to jak maloobchodních, tak i od našich B2B distributorů.“

Karel Vodenka mladší, Vares

Jak spolupráci zpětně hodnotíte? Co bylo dobré a kde jste naopak čekal více?

„Zpětně jsme se spoluprací velmi spokojeni. Největší výzva nastala při propojování našeho účetního a skladového systému Money S3 s webem, kdy při původní domluvě vznikl zmatek, jaký systém využíváme, což vedlo k pár zádrhelům s funkčností webu. Chvíli to trvalo, ale nakonec jsme vše sladili a propojení s Money S3 rozchodili.“

Jaký vliv měla spolupráce na váš byznys? 

„Omlazení“ firmy velmi pomohlo dostat starý systém ze starých kolejí. Řešení nových překážek, které vznikaly v průběhu propojování Money S3 a webu, příprava cen, fotek, videí a dalších podkladů pro nový web rozhýbaly firmu novým směrem a vdechly jí nový život. Mnoho interních postupů se zjednodušilo a zefektivnilo. Tohle momentum pak rozběhlo mnoho projektů, které byly dlouhodobě zaseklé. Ať už to byla modernizace návodů, sociální sítě nebo modernizace interní logistiky.“

Co se stalo se spuštěním nového webu?

„Se spuštěním nového webu nás začalo kontaktovat více konečných i B2B zákazníků. Po zhruba týdnu až dvou od rozběhnutí nového webu se velmi zvedla aktivita zákazníků a zvýšil se nám počet objednávek. A to jak maloobchodních, tak i od našich B2B distributorů. S novým webem konečně vznikl reprezentativní prostor pro firmu pro prezentaci našich výrobků, úspěchů nebo našich zkušeností v oboru. Velmi se zefektivnily také marketingové kampaně. Nejen díky novým materiálům, které byly vedlejším produktem přípravy na nový web, ale také samotným webem, který zákazníka vizuálně chytne a osloví.“

Plánujete v rámci rozvoje nějaké další aktivity, které vám dokážou v byznysu pomoci?

„Teď když je dokončena první fáze webu, tedy vybudování základu, máme v plánu tři další kroky:

  1. Vytvoření mutací webu do Aj a Nj, které nám pomůžou jak k lepší komunikaci se stávajícími zahraničními zákazníky, tak i s další expanzí mimo ČR.
  2. Vytvoření rozhraní pro B2B zákazníky, aby mohli na našem webu nakupovat co nejefektivněji. Díky systému na míru každý B2B odběratel uvidí na webu svoje ceny, bude mít možnost nakupovat ze zjednodušené nabídky a mnoho dalších funkcí pro zlepšení funkčnosti webu v ohledu B2B.
  3. Celková rekonstrukce marketingu a PR. Od sociálních sítí po překopání kampaní a stylu, jakým se u nás dělá marketing ve spolupráci s Newlogicem.“

Nový web Vares si můžete prohlédnout na stránkách www.vares.cz

Zvažujete změnu dodavatele webových stránek nebo hledáte řešení, které vám vyřeší opakující se problémy se spolehlivostí a flexibilitou aktuálního webu? Newlogic CMS má několik výrazných předností, které jsou z dlouhodobého hlediska klíčové pro hladkou webovou správu a jejich dlouhodobý rozvoj.

Pokud hledáte nového partnera, který se postará o vaše webové projekty, tak se nám ozvěte. Rádi probereme vše důležité a pokusíme se pro vás najít ideální řešení.

Mám zájem o web s novým CMS

Veronika Reicheltová
Digital Marketing Manager
Chcete vědět více?
Ozvěte se nám na info@newlogic.cz

Přihlašte se
k našemu newsletteru.

Děkujeme, nyní jste přihlášení k newsletteru!
Jejda, něco se nezdařilo, možná už je váš email přihlášený
Obchodní oddělení+420 776 872 777
Kontaktní e-mailinfo@newlogic.cz