Digitalizace podnikání - nutnost dnešní doby

Martin Blaha — 24. Březen 2020
Kdo čekal na vhodnou chvíli pro digitalizaci svého podnikání dnes zjišťuje, že včera bylo pozdě. Nebo ne? A co vše nám může přinést?

Digitalizace podnikání - nutnost dnešní doby

V dnešní době je stále velké množství podnikatelů, kteří se bránili většímu zaměření na podnikání v online světě a nepřikládali tomu velkou důležitost. Pojem digitalizace byl a stále je pro mnohé pouze termínem bez konkrétních souvislostí. Aktuální situace ale právě potvrdila milnost tohoto úsudku a orientace pouze na tradiční prodej a ignorování digitálních kanálů, vede mnohé podnikatele do pasti, ze které nemusí být časem úniku. 

Digitalizace nemusí být pouze webová stránka nebo komunikace na sociálních sítích. Bavíme se zde například i o procesní digitalizaci, využívání různých CRM systémů, cloudových řešení, aplikací a dalších technických vymožeností, které šetří čas a peníze. Úspory plynoucí z digitalizace následně mohou pomáhat v horších časech jako vítaná finanční rezerva, která Vám pomůže udržet vaše podnikání, tam kde chcete.

 

Co teď s tím?

Offline prodej a vše s tím spojené aktuálně nefunguje a tržby padají dolů. Pokud to situace dovolí, je důležité vyhnout se panice a čekat, až se vše samo srovná. Ano, v dlouhodobém horizontu ke korekci a srovnání dojde, ale pro některé to může být pozdě. Jejich podnikání skončí. Zato podnikatelé, kteří se na digitalizaci poslední roky připravovali mají velký náskok. Naštěstí nikdy není pozdě na změnu. Právě nyní je nejlepší chvíle si uvědomit, jak moc je online svět pro podnikání důležitý. Nastal čas přehodnotit pohled na tradiční způsob prodeje zboží a služeb a vrhnout se na aktivní proces digitalizace svého byznysu.

Skoro každý typ podnikání se dá prakticky převést do funkčního modelu pro digitální online svět. Stačí začít a tento směr správně rozvíjet. Může to být pro začátek nový web, eshop, mobilní aplikace, využití nebo vývoj CRM nebo ERP systému. Nemusí to být ovšem jen nové technologie. Součástí digitalizace je i oslovování potencionálních zákazníků přes online kanály. Těchto způsobů oslovení existuje mnoho. Začít můžete využítím současné databáze klientů pro oslovení emailem. Skvěle fungují také sociální sítě, jako je Facebook, Instagram nebo Youtube.

Pokud jste se nyní rozhodli jít tímto směrem a uvažujete o nastartování podnikání v online světě, jsme připraveni být tu pro Vás. Společně najdeme příležitosti, jak současné situace využít.

Dejte nám vědět a společně něco vymyslíme.

Martin Blaha
Šéfuje marketingu

Mladý, krásný, úspěšný. Martin je srdcem datař a věří hlavně na výkon. Věnuje se převážně tvorbě strategií a hledání nových digitálních cestiček. A vede celý marketing v New Logic.

Chcete vědět více?
Ozvěte se nám na info@newlogic.cz

Přihlašte se
k našemu newsletteru.

Děkujeme, nyní jste přihlášení k newsletteru!
Jejda, něco se nezdařilo, možná už je váš email přihlášený
Obchodní oddělení+420 776 872 777
Kontaktní e-mailinfo@newlogic.cz