Správná struktura PPC kampaní je kouzlo všeho

Lenka — 9. Červen 2017
Nedávno jsme byli na pravidelném kvartálním setkání v Googlu. Jako partnerská agentura si chodíme popovídat do Googlu a zrevidovat tam společně náš agenturní výkon, přiučit se, získat novinky, které budeme následně aplikovat klientům do strategie. Ani "Google" sám nechápe, jak to děláme, ze máme tak skvělé výsledky, ale o tom jindy.

Nedávno jsme byli na pravidelném kvartálním setkání v Googlu.
Jako partnerská agentura si chodíme popovídat do Googlu a zrevidovat tam společně náš agenturní výkon, přiučit se, získat novinky, které budeme následně aplikovat klientům do strategií.
Ani Google sám nechápe, jak to děláme, ze máme tak skvělé výsledky, ale o tom jindy.

Dneska vám prozradíme naše kouzlo, v čem spočívá skvělé CTR, PNO i ROI kampaní našich klientů v PPC.

Co je to podle vás?

Ano, správně! Důkladná a milimetříková práce při vytváření struktury kampaní. Následná, v podstatě permanentní, optimalizace je pro nás samozřejmostí. Ale veškerý úspěch vychazí z řiditelnosti kampaní a snadného vhledu do výkonu.

Řekněme si to v praxi. Když nasazujeme projekt pro nového klienta, vetšinou prebíráme kampaně ve struktuře, která nerespektuje cílení na jednotlivá zařízení, goegrafickou a jazykovou segmentaci, varianty reklam nebo vhodné dopadové stránky.. Z našeho pohledu "tak trochu všechno špatně". Proto to skoro vždy musíme celé překopat nebo postavit znovu. 

Víte, že...

...například cena za proklik z mobilu může být v Praze násobně vyšší než například v Hradci Králové? Víte, že v obsahové síti stojí jinak responzivní inzerát nez banner?

Tyto a spousty dalších jsou aspekty rozčleňování struktury PPC kampaní, které se MUSÍ zohlednit, respektovat, separátně vyhodnocovat a optimalizovat, pokud chcete skutečně efektivní výkonnostní kampaně.

Ptáte se, proč by to tak nedělal automaticky každý?

Je to dost práce, času a vyžaduje to i odbornou znalost, ale hlavně chuť a zájem.

My tohle všechno umíme a máme, protoze víme, že když k PPC přistupujeme poctivě, vyplácí se to nám všem.

A jak jsou na tom vaše kampaně?

Rádi pro vás připravíme audit a doporučení pro vaše ppc účty.

Lenka
Tester

Lenka často testuje nervy svých nadřízených. Nerada píše, ale píše hodně, věří datům, uživatelskému testování a svým nadřízeným, že to s ní nemají lehký. 

Chcete vědět více?
Ozvěte se nám na info@newlogic.cz

Přihlašte se
k našemu newsletteru.

Děkujeme, nyní jste přihlášení k newsletteru!
Jejda, něco se nezdařilo, možná už je váš email přihlášený
Obchodní oddělení+420 776 872 777
Kontaktní e-mailinfo@newlogic.cz