Správná struktura PPC kampaní je kouzlo všeho
Nedávno jsme byli na pravidelném kvartálním setkání v Googlu.
Jako partnerská agentura si chodíme popovídat do Googlu a zrevidovat tam společně náš agenturní výkon, přiučit se, získat novinky, které budeme následně aplikovat klientům do strategií.
Ani Google sám nechápe, jak to děláme, ze máme tak skvělé výsledky, ale o tom jindy.
Dneska vám prozradíme naše kouzlo, v čem spočívá skvělé CTR, PNO i ROI kampaní našich klientů v PPC.
Co je to podle vás?
Ano, správně! Důkladná a milimetříková práce při vytváření struktury kampaní. Následná, v podstatě permanentní, optimalizace je pro nás samozřejmostí. Ale veškerý úspěch vychazí z řiditelnosti kampaní a snadného vhledu do výkonu.
Řekněme si to v praxi. Když nasazujeme projekt pro nového klienta, vetšinou prebíráme kampaně ve struktuře, která nerespektuje cílení na jednotlivá zařízení, goegrafickou a jazykovou segmentaci, varianty reklam nebo vhodné dopadové stránky.. Z našeho pohledu "tak trochu všechno špatně". Proto to skoro vždy musíme celé překopat nebo postavit znovu.
Víte, že...
...například cena za proklik z mobilu může být v Praze násobně vyšší než například v Hradci Králové? Víte, že v obsahové síti stojí jinak responzivní inzerát nez banner?
Tyto a spousty dalších jsou aspekty rozčleňování struktury PPC kampaní, které se MUSÍ zohlednit, respektovat, separátně vyhodnocovat a optimalizovat, pokud chcete skutečně efektivní výkonnostní kampaně.
Ptáte se, proč by to tak nedělal automaticky každý?
Je to dost práce, času a vyžaduje to i odbornou znalost, ale hlavně chuť a zájem.
My tohle všechno umíme a máme, protoze víme, že když k PPC přistupujeme poctivě, vyplácí se to nám všem.
A jak jsou na tom vaše kampaně?
Rádi pro vás připravíme audit a doporučení pro vaše ppc účty.