#SOCIALrestart mýma očima
Jako správně připravený soušlista jsem vyrazila na místo činu s baterkou dobitou na 100%. A jak už je mým dobrým zvykem... Dorazila jsem na místo brzo! :D takže jsem si koupila na zahřátí čaj. Čaj jsem sice chtěla do vánočního kelímku a trochu nahodit ducha Vánoc, ale co nadělám.
Při vstupu se mi dostalo příjemného přivítání a zastavila jsem se u sympaťáka s písmenkem “K”, od kterého jsem dostala svou visačku, kartičku na oběd, sadu vtipných samolepek, přičemž s několika se ztotožňuji :D a bonbonky pro udržení hladiny cukru v krvi a mozku na levelu největší pozornosti.
První přednáška byla o Facebookové a Instagramové kampani na bio produkty z drogerie DM. A protože tyto výrobky sama kupuji, byl to pro mě příjemný start do Social restartu. Holky nám představily na případové studii výsledky práce a řekly nám, jak do kampaně zapojily několik blogerek, se kterými uspořádali piknik s výrobky od DM. Jednalo se dost o rychlo akci, piknik uspořádaly koncem srpna a hned prvního září byly spuštěny kampaně.
Olga Szélesová z 2FRESH si připravila přednášku, jak na kvalitní obsah na sociální sítě na principu filmu Catch me if you can. Další zajímavá prezentace byla na případovou studii monitoringu Ciderů a jeho různých značek na sociálních sítích v návaznosti na pořad “A dost”. K překvapení z výzkumu od pořadu "A dost" vyšly největší značky poměrně bídně, ale pořad nijak mentiony ciderů na socialu neovlivnil.
Během restartu byly dva coffeebreaky - zkrátka haldy jídla, že nevíte, co si dát dřív, ale chcete ochutnat všechno, ale jste plní. Ovoce, dortíky, chlebíčky a samozřejmě kafe a čaj.
Pro mě nej prezentace byly poslední tři. Strategie Facebook kampaní. Přidrzlý messenger bot Fousbot pro Philips na produkt OneBlade, který dokázal zvednout konverze o 50%. A blogerky s přednáškou, jak využít Instagram pro marketingové účely. Mě samotnou Instagram baví, je rychlý, najdete tam super tipy na co potřebujete a jako firma můžete ukázat svým zákazníkům backstage svého prostředí v Instastories. Zajímavým poznatkem je, že na Instagramu trávíme denně průměrně 15 minut.
Prezentace jsou na stránkach social restartu ke stažení, takže si je můžete projít. Jo a určitě si pusťte videa z třetí prezentace Social + Digital PR na #fearlessgirl a Lídl ;)