Microsoft Ads: Skrytý klenot digitálního marketingu

Vít Rabiňák — 22. Květen 2024
Že Microsoft Advertising (nebo Microsoft Ads) ještě neznáte? Možná vám více řekne vyhledávač Bing.com. Dříve se tak jmenoval i reklamní systém Bing Ads, nyní již tedy Microsoft Ads. Jeho zastoupení ve světě sice není na úrovni Googlu, nicméně se pohybuje mezi 3 - 4 % v celosvětové internetové populaci.

Právě jeho nižší zastoupení má jednoznačnou výhodu, kterou je často nižší cena za získání konverze. Nedá se očekávat, že vám bude přinášet stejné výsledky jako Google Ads či Meta Ads, ale proč se o těch pár konverzí za dobrou cenu ochuzovat.

Další nástroj, další náklady na správu?

Radikálního zvýšení nákladů za správu se u Microsoft Ads bát nemusíte. Nástroj je totiž kompatibilní právě s jeho větším konkurentem Google Ads. Kampaně proto není potřeba vytvářet od začátku, ale lze je do Microsoft Ads naimportovat, zkontrolovat a následně rozběhnout. To stejné platí také pro výraznější změny, často je stačí udělat pouze v jednom prostředí a do druhého je importovat. Díky tomu jsou náklady na další správu pouze zlomkem těch na Google Ads či Meta Ads.

Kde se nám Microsoft Ads osvědčil?

Dobré výsledky přináší Microsoft Advertising například hotelovým klientům, kteří cílí na zahraniční hosty. V hotelovém segmentu máme s Microsoft Ads úspěchy i v cílení na ČR, ale rozhodně lepších výsledků dosahuje v zahraničí, což je logické i vzhledem k velikosti trhů v zahraničí, na které české hotely často cílí (Německo, Velká Británie, USA...). 

Vřele můžeme doporučit Microsoft Ads všem, kdo mají zájem hlavně o mezinárodní klientelu. Můžete tak získat pár další konverzí za skvělou cenu a s minimálními náklady navíc.

Vít Rabiňák
PA Specialist Teamleader
Chcete vědět více?
Ozvěte se nám na info@newlogic.cz

Přihlašte se
k našemu newsletteru.

Děkujeme, nyní jste přihlášení k newsletteru!
Jejda, něco se nezdařilo, možná už je váš email přihlášený
Obchodní oddělení+420 776 872 777
Kontaktní e-mailinfo@newlogic.cz