5 důvodů, proč redesignovat web

Roman Mučica — 21. Duben 2023
Důvodů, proč předělat svoje webové stránky, je nespočet. Některé jsou přesvědčivější než ty druhé. Redesign vašeho webu je pravděpodobně jednou z posledních věcí, na které ve svém podnikání myslíte. Je ale důležité porozumět a uvědomit si zásadní roli, kterou váš web hraje ve vašem podnikání. Je vizitkou vaší firmy, hlavním prodejním kanálem či informativní stránkou, kde se zákazníci dozví co potřebují? A splňuje váš aktuální web Vaše očekávání? Pojďme se zaměřit na 5 hlavních důvodů, proč je možná na čase váš web redesignovat.

Aktuální podoba nevyhovuje cílové skupině

Dobré webovky by měly během několika sekund po scrollování uživatelem úspěšně sdělovat, co vaše firma dělá, pro koho jsou vaše produkty a jaké jsou vaše hlavní cíle. Velká červená vlajka je, pokud na svém webu vidíte vysokou míru okamžitého opuštění tzv. bounce rate. Je to známka toho, že zákazníci mají problém najít to, co potřebují, dostatečně rychle. Pokud někdo nemůže rychle zjistit, co vaše společnost prodává, jaké služby poskytuje nebo jednoduše nemohou najít informace, které potřebují, je to nesporné znamení, že je čas na předělání webu. Čím dříve budete schopni svému publiku sdělit, kdo jste a co děláte, tím dříve se budou moci rozhodnout o nákupu, odběru služby či poptávky od vaší značky. Web, který je nepřehledný, lidem jen ztíží nalezení informací nebo produktů, které hledají – a bude tak pravděpodobnější, že místo toho budou hledat či rovnou nakupovat u některého z vašich konkurentů.

Špatná uživatelská přívětivost

Vzhledem k tomu, že se designové trendy mění každých několik let, web starý dva nebo tři roky se může snadno zdát zastaralým ve srovnání s konkurentem a nenaplní tak očekávání zákazníka, jak po vizuální stránce či té funkční - od nepohodlného ovládání, nefunkčních odkazů, nedůvěryhodného obsahu až po pomalé načítání či jednoduše není responzivní… Pokud mají vaši návštěvníci pocit, že používají „zaostalý“ web, budou pravděpodobně frustrováni a váš web rychle opustí.

Váš web aktuálně nepodporuje strategii obsahového marketingu

Implementace obsahového marketingu jako součásti vaší marketingové strategie vám může pomoci vybudovat důvěru, vytvořit důvěryhodnost, zvýšit návštěvnost a přivést potenciální zákazníky. Pokud plánujete obsahové kampaně a vaše současná struktura webu nebyla vytvořena s ohledem na tuto obsahovou strategii - nemáte vytvořené relevantní dopadové stránky, redesign webu může v tuto situaci vyřešit a usnadnit získání nových potenciálních zákazníků a následně tyto zákazníky remarketovat. Nový web vám pomůže nastavit lepší základy, které vás přivedou na správnou cestu k lepším výsledkům

Nevyhovující výkon webu

Pokud vám váš web dlouhodobě nepřináší potenciální zákazníky nebo konverze, které potřebujete, vinou může být  špatný výkon. Důvodů, proč tomu tak může být, je mnoho… Například špatné SEO, špatné a dlouhotrvající načítání stránek, přístupnost webu v prohlížečích, nefunkční prvky… Dobrý redesign může pomoci zlepšit viditelnost webu ve vyhledávačích a přivést potenciální zákazníky, abyste ze svého webu získali co možná nejvíce konverzí.

Nevyhovující správa obsahu

Možná byl váš web vytvořen pomocí šablony či napojený na redakční systém, jehož úprava je technicky i finančně náročná. Redesign webu vám může pomoci vylepšit architekturu webu tak, aby byla šetrnější k SEO a celkově k tvorbě a aktualizaci obsahu, správy obsahu, který vám poskytuje větší svobodu a usnadňuje optimalizaci vašeho webu.

Kontaktujte nás

Roman Mučica
Creative Director
Chcete vědět více?
Ozvěte se nám na info@newlogic.cz

Přihlašte se
k našemu newsletteru.

Děkujeme, nyní jste přihlášení k newsletteru!
Jejda, něco se nezdařilo, možná už je váš email přihlášený
Obchodní oddělení+420 776 872 777
Kontaktní e-mailinfo@newlogic.cz