5 důvodů, proč redesignovat web
Aktuální podoba nevyhovuje cílové skupině
Dobré webovky by měly během několika sekund po scrollování uživatelem úspěšně sdělovat, co vaše firma dělá, pro koho jsou vaše produkty a jaké jsou vaše hlavní cíle. Velká červená vlajka je, pokud na svém webu vidíte vysokou míru okamžitého opuštění tzv. bounce rate. Je to známka toho, že zákazníci mají problém najít to, co potřebují, dostatečně rychle. Pokud někdo nemůže rychle zjistit, co vaše společnost prodává, jaké služby poskytuje nebo jednoduše nemohou najít informace, které potřebují, je to nesporné znamení, že je čas na předělání webu. Čím dříve budete schopni svému publiku sdělit, kdo jste a co děláte, tím dříve se budou moci rozhodnout o nákupu, odběru služby či poptávky od vaší značky. Web, který je nepřehledný, lidem jen ztíží nalezení informací nebo produktů, které hledají – a bude tak pravděpodobnější, že místo toho budou hledat či rovnou nakupovat u některého z vašich konkurentů.
Špatná uživatelská přívětivost
Vzhledem k tomu, že se designové trendy mění každých několik let, web starý dva nebo tři roky se může snadno zdát zastaralým ve srovnání s konkurentem a nenaplní tak očekávání zákazníka, jak po vizuální stránce či té funkční - od nepohodlného ovládání, nefunkčních odkazů, nedůvěryhodného obsahu až po pomalé načítání či jednoduše není responzivní… Pokud mají vaši návštěvníci pocit, že používají „zaostalý“ web, budou pravděpodobně frustrováni a váš web rychle opustí.
Váš web aktuálně nepodporuje strategii obsahového marketingu
Implementace obsahového marketingu jako součásti vaší marketingové strategie vám může pomoci vybudovat důvěru, vytvořit důvěryhodnost, zvýšit návštěvnost a přivést potenciální zákazníky. Pokud plánujete obsahové kampaně a vaše současná struktura webu nebyla vytvořena s ohledem na tuto obsahovou strategii - nemáte vytvořené relevantní dopadové stránky, redesign webu může v tuto situaci vyřešit a usnadnit získání nových potenciálních zákazníků a následně tyto zákazníky remarketovat. Nový web vám pomůže nastavit lepší základy, které vás přivedou na správnou cestu k lepším výsledkům
Nevyhovující výkon webu
Pokud vám váš web dlouhodobě nepřináší potenciální zákazníky nebo konverze, které potřebujete, vinou může být špatný výkon. Důvodů, proč tomu tak může být, je mnoho… Například špatné SEO, špatné a dlouhotrvající načítání stránek, přístupnost webu v prohlížečích, nefunkční prvky… Dobrý redesign může pomoci zlepšit viditelnost webu ve vyhledávačích a přivést potenciální zákazníky, abyste ze svého webu získali co možná nejvíce konverzí.
Nevyhovující správa obsahu
Možná byl váš web vytvořen pomocí šablony či napojený na redakční systém, jehož úprava je technicky i finančně náročná. Redesign webu vám může pomoci vylepšit architekturu webu tak, aby byla šetrnější k SEO a celkově k tvorbě a aktualizaci obsahu, správy obsahu, který vám poskytuje větší svobodu a usnadňuje optimalizaci vašeho webu.